Ana içeriğe atla

Elektronik İmza Modülü Orchestra Mobil Uygulamamızda Müşterilerimize Açıldı

İnsan kaynakları sistemlerindeki en önemli açıklardan birisi olan hukuksal dayanak eksikliğini orchestra'ya eklediğimiz elektronik imza modül ile artık karşılıyoruz. İnsan kaynaklarında bordro, puantaj, personel izin dokümanları ve birçok iş akışında artık gerekli belgeleri orchestra mobil kullanan müşterilerimiz kolaylıkla çalışanlarının imzalamasını isteyebilecekler.

Böylelikle, şirketlerin özellikle yasal uyuşmazlık durumlarında sistemden yaptıkları onaylama işlemlerinin artık hukuksal kanıtı da olacak.

Modülümüzü aktifleştiren müşterilerimizde artık aşağıdaki işlemler personellere açılacak;

  • Her personel bordro zarfını gördüğü ekranda tek tuşla zarfına imza atabilecek,
  • Her personel izin mutabakatını gördüğü ekranda tek tuşla mutabakat yazısını imzalayabilecek,
  • Personeller imzaladıkları dokümanları istedikleri zaman indirebilecekler,
  • İnsan kaynakları imzalanan dokümanları ayrı bir bilgitipinden raporlayabilecek, analiz edebilecek,

Buna ek olarak İK yetkilileri imza istedikleri kişilere 3.parti sistemlerden PDF dokümanlarını SMS mesajı ile imzalatabilecek. Bu senaryoya örnek olarak Orchestra mobil uygulaması kullanmayan personellere dış sistemlerden doküman linki ve OTP şifresi iletilerek de hızlı imza toplama çözümü sunabiliyoruz.

HRSP olarak bu çözümün siz değerli müşterilerimize çok avantajlar sağlayacağına inanıyoruz.

Modülümüzle ilgili detay demo için info@hrsp.com.tr üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İş Akışlarım - Yıllık İzin Talebi

İş Akışlarım - Yıllık İzin Talebi Çalışanlar orchestra da yıllık izin taleplerini web ya da mobil uygulama üzerinden yapabilirler. İş İhtiyaç Tanımı Çalışan izin talebi yapmak istemektedir, İşlem Adımları Adım 1: İş Akışlarım menüsünü tıklayın. Adım 2: İş akışları içerisinden yıllık izin talebi formunu seçin. Adım 3: Gelen form ekranında izin talebinizle ilgili açık olan alanları doldurun. Adım 4: Mobil uygulamada iş akışlarına erişim; Önemli Notlar İzin talebiniz yönetici onayına sunulacaktır, formunuzun durumunu gelen kutusu -> beklediğim talepler ekranından takip edebilirsiniz.

İlk Şifrenin Belirlenmesi ve İlk Sisteme Giriş

İlk Şifrenin Belirlenmesi ve İlk Sisteme Giriş Orchestra ilk girişinin yapılabilmesi için şirketinize açılan web portal linkinden erişim sağlayarak Şifremi Unuttum linkini tıklamalısınız. İş İhtiyaç Tanımı Çalışanlar ilk defa orchestra sistemine bağlanmaları gerekmektedir, Çalışanlar şifrelerini unutmuş olabilirler, İşlem Adımları Adım 1: Şirketiniz orchestra portal adresine giriniz. Adım 2: Şifremi Unuttum linkine basınız ve şirket e-postanızı giriniz. Adım 3: E-Postanızı kontrol ediniz, gelen linki tıklayınız. Açılan ekrandan şifrenizi belirleyerek sisteme giriş yapınız. Önemli Notlar Gelen e-posta JUNK a düşmüş olabilir, info@orchestra-bu.com adresini kontaklarınıza kaydediniz. Ana sayfaya giriş yaptıktan sonra aynı kullanıcı ve şifre ile mobil uygulamadan da giriş yapab

SAP HCM E-Beyanname İyileştirmeleri

E-Beyanname çıktısını aldığınız mevcut programınız ile ilgili yeni güncellemeler gelmiştir. Özetle güncellenen konular ve iyileştirme maddeleri aşağıdaki gibidir. Mevcut durumda E-Beyanname alınmak istendiğinde eski yöntem olan XML alma işleminden farklı olarak sistem size tek bir kanun ya da SGK işyeri seçseniz bile her zaman tüm kanun ya da SGK işyerlerinin toplamını çıktıda veriyordu. Artık aynı eskisi gibi sizin seçtiğiniz kanun ya da SGK işyerlerinin çıktıya gelmesi sağlandı.   Mevcut durumda E-Beyanname çıktısı için tek seçenek vardı. Ya EXCEL olarak alıp hiç dosyayı değiştirmeden sisteme yüklemek gerekiyordu ya da çıktıyı alırken sonuna .TXT yazıp almak gerekiyordu. TXT olarak alınan dosyadan da kontrolleri yapmak oldukça zor oluyordu. Yeni güncelleme ile seçim ekranından yapacağınız seçim kriteri yardımıyla ister TXT ister EXCEL formatında çıktı alabilmeniz sağlandı. Ayrıca EXCEL formatında çıktı aldığınızda da alan içinde verilerin başınd