Anket Modülü
Anket Modülünde Yapılması Gereken İş Adımları
1. Anket formları tasarlanması
2. Anket dönemlerinin açılması
3. Anketlerin raporlanması
İşlem Adımları
Adım 1: Anket Formlarının Tasarlanması
Anket modülünde yapılması gereken ilk işlem kullanılacak anket formlarının tasarlanmasıdır.
Uyarlamalar> Anket Yönetimi> Anket Oluştur yolunu izleyin.
Gelen ekranda Yeni Kayıt Oluştur düğmesine basın.
Anket formuna başlık ve açıklama girin.
Sonra anket formunu tasarlamaya başlayabilirsiniz:
Ankete istediğiniz form alanlarını ekleyerek, düzenlemelerinizi yapabilirsiniz.
Adım 2: Anket Dönem Açılması
Anket formlarını oluşturduktan sonra anketleri açabilirsiniz.
Yeni kayıt oluştur düğmesine basın.
Formunuzu ve anketin aktif olacağı tarih aralığını seçerek anketinizi açabilirsiniz.
İsterseniz anketi belli kişilere açmak için ekranın sağındaki kriterleri kullanabilirsiniz.
Adım 3: Anketlerin Çalışanlar Tarafından Görülmesi ve Katılım
Web Üzerinden Ankete Katılım
Anket aktif olarak kaydedildiğinde çalışanlar anketi ana sayfada göreceklerdir.
Ankete katıl düğmesine basılır.
Anket doldurularak kırmızı düğme ile anket formu gönderilir.
Mobil Uygulama Üzerinden Ankete Katılım
Çalışanlar ankete mobil uygulama üzerindeki iş akışlarından katılabilirler.
Adım 4: Anket Sonuçlarının Raporlanması
Anket sonuçlarının raporlanması için aşağıdaki adım izlenir;
Uyarlamalar> Anket> Anket sonuçları
Anket dönemi seçildiğinde sonuçlar detaylı olarak gelecektir.
Yorumlar
Yorum Gönder