Ana içeriğe atla

Müşterilerin OrchestraCRM Üzerinden İş Taleplerini Açmaları ve Takip Etmeleri

Müşterilerin OrchestraCRM Üzerinden İş Taleplerini Açmaları ve Takip Etmeleri

Orchestra kullanan şirketler müşterilerine kullanıcı ve şifre oluşturarak destek çağrılarını web ya da mobil uygulama üzerinden açtırabilirler.

İş İhtiyaç Tanımı

  • Müşterilerin iş taleplerini web ya da mobil orchestra uygulama üzerinden bildirmeleri
  • İş taleplerinin kayıt altına alınması ve kaliteli bir takip sistemi oluşturma,
  • Daha hızlı ve dökümante edilen müşteri tarihçeleri,

İzlenecek Adımlar

Adım 1: İlk olarak https://hrsp.orchestra-bu.com adresine girin ve size verilen kullanıcı/şifre ile orchestra sistemine bağlanın.

Adım 2: Yeni İş Talebi oluşturmak için İş Akışları > Yeni İş Akışı menü yolunu izleyin.

Taleple ilgili başlık, detay bilgiler ve gerekli ise dosya bağlayarak talebinizi oluşturun.

İş Talep Durumları ve Açıklamaları

Yeni

Müşteri tarafından yeni açılan ve üzerinde hiçbir işlem yapılmamış iş talep formudur.

Danışman atandı

Talep için destek ekip planlaması yapılmıştır. Sorumlu kişi belli olmuştur.

Danışmanlık Planlandı

Çağrıyla ilgili danışman planlaması yapılmıştır.

Müşteriden Bilgi Bekleniyor

Çağrı tam olarak anlaşılamadığı nokta da müşteriden bilgi bekleniyor ise çağrı bu duruma getirilir.

Test Edilebilir

Müşteri test edebilir, test etmek için 10 iş günü süre bulunmaktadır. Eğer 10 gün içerisinde test yapılmaz ise sistem çağrıyı otomatik olarak kapatacaktır.

Test Sonucu Başarısız

Müşteri test etmiş ve sonuç başarısız olmuştur, tekrar kontrol edilmesi gereklidir.

Teknik Ad

CRM_CREATE_ORDER

Bu blogdaki popüler yayınlar

İş Akışlarım - Yıllık İzin Talebi

İş Akışlarım - Yıllık İzin Talebi Çalışanlar orchestra da yıllık izin taleplerini web ya da mobil uygulama üzerinden yapabilirler. İş İhtiyaç Tanımı Çalışan izin talebi yapmak istemektedir, İşlem Adımları Adım 1: İş Akışlarım menüsünü tıklayın. Adım 2: İş akışları içerisinden yıllık izin talebi formunu seçin. Adım 3: Gelen form ekranında izin talebinizle ilgili açık olan alanları doldurun. Adım 4: Mobil uygulamada iş akışlarına erişim; Önemli Notlar İzin talebiniz yönetici onayına sunulacaktır, formunuzun durumunu gelen kutusu -> beklediğim talepler ekranından takip edebilirsiniz.

İlk Şifrenin Belirlenmesi ve İlk Sisteme Giriş

İlk Şifrenin Belirlenmesi ve İlk Sisteme Giriş Orchestra ilk girişinin yapılabilmesi için şirketinize açılan web portal linkinden erişim sağlayarak Şifremi Unuttum linkini tıklamalısınız. İş İhtiyaç Tanımı Çalışanlar ilk defa orchestra sistemine bağlanmaları gerekmektedir, Çalışanlar şifrelerini unutmuş olabilirler, İşlem Adımları Adım 1: Şirketiniz orchestra portal adresine giriniz. Adım 2: Şifremi Unuttum linkine basınız ve şirket e-postanızı giriniz. Adım 3: E-Postanızı kontrol ediniz, gelen linki tıklayınız. Açılan ekrandan şifrenizi belirleyerek sisteme giriş yapınız. Önemli Notlar Gelen e-posta JUNK a düşmüş olabilir, info@orchestra-bu.com adresini kontaklarınıza kaydediniz. Ana sayfaya giriş yaptıktan sonra aynı kullanıcı ve şifre ile mobil uygulamadan da giriş yapab

ESS Zaman Bilgilerim - İzin Mutabakat Formunun Alınması

ESS Zaman Bilgilerim - İzin Mutabakat Formunun Alınması Çalışanlar orchestra da yıllık izin mutabakat formlarını alabilirler. Bu sayede insan kaynakları çalışanlar ile izin kalan günleri konusunda sürekli mutabık kalacaktır. İş İhtiyaç Tanımı Çalışan kalan izin hakkı konusunda bilgi sahibi olmak istemektedir, İnsan kaynakları izin mutabakatı konusunda çalışanları ile her zaman mutabık olmak istemektedir, İşlem Adımları Adım 1: Personel servisleri > Zaman Bilgitiplerim > Yıllık İzin Mutabakat Formu menü yolunu takip edin. Adım 2: Yıllık izin kalan gününüzü görüntüleyebilir, ardında çıktısını alabilirsiniz. Örnek izin mutabakat formu çıktısı, (çıktı formatı şirket bazlı değişiklik gösterebilir) Önemli Notlar --